14 maj 2013

IBLAND EKAR DET MERA TOMT ÄN IBLAND

Ja här har det vart tyst och tomt i 4 dagar tydligen. I helgen var det fullt upp och igår var jag borta mellan 11:00 och 22:00.
Här kommer lite bilder från de senaste 4 dagarna, så förklarar jag lite vartefter. 

10.5 - La ut nät på torsdagen och fick massa abborrar som vi rökte. Gottigott!
11.5 - Födelsedagskaffe för farbror Jan-Erik och kusin John. Det bjöds på både champagne och konjak 
11.5 - På kvällen blev det prat, skratt och lite whiskey nere hos farbror Otto och co. Mycket kul! 
12.5 -Morsdagsfika med alla syskon, minus en bror, och alla syskonbarn. Mysigt! 
13.5 - Hängde i brorsans lägenhet tills mamma sluta jobba, for och  
åt middag i Jomala innan jag, mamma och Maria for in till stan igen på BH-party. 
14.5 - Bakade lite bröd imorrser jag hade tråkigt!
Just nu sitter jag och spånar på lite grejer och lyssnar på regnet utanför den öppna fönsterluckan. Mys!
Ska spåna vidare en stund nu sen måst jag plaska iväg till butiken. Tjingeling!

Inga kommentarer: