21 maj 2013

HEJ DU ANONYMA!

Hej du anonyma som hade kommenterat ett inlägg igår! Det krångla med det där inlägget så jag tog bort det, men såg först nu att jag hade en oläst kommentar. Eftersom jag gärna vill svara på din fråga så får det bli i ett speciellt inlägg såhär nu! Hoppas du ser det bara :)

Kameran jag har är en Nikon D3100, och det här är kameralinsen/objektivet jag använder! - AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED II. Det är objektivet som var på när jag köpte kameran. Har ett DHG 52 mm UV-filter på hela tiden också. 

Som sagt hoppas jag du ser det här nu! Du kan väl kommentera här om du sett och läst så jag vet? Okej? Deal? Bra! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Okej, deal jättebra!

Den tar riktigt bra bilder trots att det kanske inte är den allra bästa kameran med det kanske inte allra bästa objektivet i världen :> Kanske är det bara en bra fotograf? :>

Jag kom just hem från Åland, jag tog en del bilder ute i skärgården, så sjukt vackert där att man inte behöver vara en bra fotograf för att få bra bilder... Så till och med jag lyckades ;D

Julia sa...

Jo jag ha gillat kameran mycket sen jag skaffade den, och gillar den massa fortfarande och känner inte alls för att byta upp mig! Funderar bara på att skaffa ett till objektiv.
Men det är nog som du säger, och jag brukar säga det mycket med, att det inte bara hänger på kameran när man fotograferar utan på den som står bakom också :)

Ja Åland är vackert! speciellt den här årstiden ute vid havet med både soluppgångar och nedgångar! :) Har du en blogg? eller finns det nått annat ställe man kan kolla in dina bilder? och framförallt, vem är du? :)

Anonym sa...

nej, jag har ingen blogg :P

har du skype så kan jag länka till lite bilder/ladda upp några...

Anonym sa...

http://imageshack.us/a/img41/6950/dsc9601i.jpg

Där har du en från Ersklobb... :>

Julia sa...

Äsch, och jag har tyvärr ingen skype :p

Vilken härlig bild!