26 maj 2013

NÄR MAN INTE RIKTIGT VET VAD MAN SKA SÄGA

Den här dagen har varit bra på alla sätt och vis. Fotbollsmatch mellan Getabockers och sportfånarna på plan, tillsammans med goa vänner. Sjukt najs och bockarna vann!

Sen vände allt, bara sådär. Ingen var beredd och det kändes förjävligt. Den här kvällen som skulle va fylld med glädje och hurra rop för faster min som fyllde år idag, blev liksom nått helt annat. Visst, vi ha haft jättekul och skrattat massa, men ändå har tankarna varit lite på annat håll. Men jag vill ändå tacka alla ikväll för ett jättemysig kväll med släkt och vänner! Det har vart riktigt härligt!

Tror inte det kommer bli så mycket sömn ikväll...känner nog att man är trött men jag känner redan nu att tankarna vandrar. Och att man är lite rädd. Rädd att allt kommer va annorlunda imorgon. Men det vill jag inte. Jag vill att allt ska va som vanligt imorgon. Att allt ska va bra och att allt dåligt är över. Man känner sig upphängd och nedsläppt. Man hoppas på att allt kommer gå bra nu. Man håller tummarna för det bästa, och hoppas på det bästa. Men man är förvirrad och vet inte vad man ska förvänta sig. Och det är jobbigt att känna så, att liksom inte veta. Man kommer nog grubbla hela natten, tills man vet helt säkert....

Inga kommentarer: