02 mars 2013

FÖRSTA SKRIVERIERNA I MARS

Ja här har det blivit Mars redan och 3 dagar sen jag skrev sist. Men det har rullat på som vanligt så har inte vart så mycket att skriva om. Igår och idag dock känner jag mig lite piggare överlag! Förutom efter lunch och fram till nu när jag blev så smäll trött så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Ögonen gick i kors och började fara fast hela tiden. Försöker mota bort det med stark kaffe nu :)

Och mera starkt kaffe kommer jag behöva om jag ska orka svänga mina lurviga på jakthippan ikväll :) Yep, det är den ikväll. Jävlar i min lilla låda va kul det kommer bli! Och jag längtar redan efter älggrytan dom kommer och servera! Mums! Det jag inte längtar till är att gå in i garderoben och välja vad man ska ha på sig. Ujuj vilken beslutsångest jag kan ha med sånt. Inget sitter som det ska, allt för stort så man ser ut som ett hus, inget matchar med dom byxorna etc etc. Förhoppningsvis går det smidigt idag. Jag har faktiskt en ny blus som jag inte använt ännu, men om jag känner mig bekväm i den sen de där få timmarna före festen, det är det som man får se...

Nu ska jag sluta babbla tror jag. Hade tydligen mycket att skriva?? Abstinens av att blogga?? haha. Skämtåsido. Även fast det är mycket text här nu så bjuder jag på en grej till, en random bild från förra årets hippa! :)


Inga kommentarer: