17 mars 2013

4 ÅRS KALOJS I CHARBOILE!


Idag har jag vart på 4års kalas i hela 6½ timme! Det var inget dåligt kalas det inte. Scott smurfen fyllde ju 4 år i fredags, och det var det första han sa när vi kom dit också, ''Nu är jag 4 år!'' Skrutten :)
 Blev helt oplanerat kvar på middag också så det var väl lite därför det blev långkalas haha. Och på det viset blev det fika x2 också så kaffe ha man fått i sig idag. Massa kaffe. Gott gott.

Konstigt nog är jag sjukt trött även fast jag druckit kaffe. Men så där är det alla dagar. Jag dricker kaffe runt 2-halv 3 och efter det barkar det ner i trötträsket direkt. Alla dagar. Det slår aldrig fel. Och vet ni någge annat som aldrig slår fel? Musik. Favorit musiken, och lite korsord. Ja, jag gillar korsord. Och man blir ju så förbannat smart. I vissa områden i alla fall. Hörrni godnatt på er. xoxo

Inga kommentarer: