19 mars 2013

OGILLA

Migrän måste ju va det värsta påfundet som finns. Äcklig, hemskt, molande, dunkande huvudvärk på ena sidan av hjärnan + illamående. Nej fy fan! Nog ha man vart med om roligare nog.

Ni skulle bara veta vad min säng känns skön just nu. Usch vad mjuk och härlig den känns. Fast det är inte riktigt bekvämt i den här sneda positionen med en fot under arslet. Men, liggandes under både fleecefilt och täcke, det skulle nog va grejer det just nu. Fleecefilt, täcket och en bra film. Det måste väl bota migränen om nått?? Och det skulle va sjukt skönt att somna nu och vakna imorgon pigg och fräsch. Inte som en zombie som kisar med ögonen fulla av sömntutor, som jag vaknar som och går runt som alla dagar trots att jag får sova hela nätterna. Nä, ska bli skönt att besöka farbror doktorn i slutet på veckan. Och jag säger då bara det, dom får ta så mycket blod från mig som dom vill, bara dom hittar vad som är fel med mig.

Inga kommentarer: