03 mars 2013

THE DAY AFTER

Hade tänkt jag skulle skriva ett inlägg till igår innan det var dags för hippa, men det hann jag tydligen inte(jo jag höll på länge med klädvalet.) Hursom så hade jag en gryym kväll igår! Åt jättegod älggryta, drack gott vin till, sjöng snapsvisor, snapsade, drack kaffe, skrattade och pratade. Aina och jag hade skoj där i vårt hörn av bordet haha! :) Och när dansen kom igång blev det bara roligare! Aina och jag dansade faktiskt ;) Dansade också med brorsorna, min kusin, fasters karl, och en dans med Conny vart det mitt i allt med haha. 

Det var faktiskt en riktigt riktigt kul kväll, man var sådär lagom lullig osv. Och det märktes idag det för oj va skönt att inte vakna med bakis skallebang. Har dock vart världens bakis tröttis och segis istället, men det går ju att leva med liksom. Det har ju till och med gått att äta. Bakismat i form av älggryta från igår är grejer det. Och med det sagt får ni lite bilder från gårkvällen också! Hade ingen av kamerorna med så alla bilder är tagna med min iPhone.

Inga kommentarer: