11 mars 2013

HEHE...EEH, HEJ!


Jo hej jo, här bjuder vi på random bild och låtsas som om man inte dissat bloggen flera dagar. Nejmen helt seriöst, det var så mycket nu i helgen så jag glömde bort att skriva ''jag lever'' här. I lördags var vi hos brorsan hela dagen och hjälpte dom röja skog i hästhagen. Eldade, grillade korv och hade mys! Åt middag där sen också och när vi kom hem vart det under filten på soffan dirr.
 Igår fyllde Mosters busunge 8 år så då var vi till Lemland och firade henne! Var där hela dagen, for hem och fixade käk, rastade hunden och sen blev det inget mer den dagen. Speciellt inget bloggande. 

Har gjort mycket den här helgen alltså, trotts tröttheten. Har orkat men gjort allt i min egen takt. Det är värst sen när man är färdig och stannar upp som man känner hur allt man gjort under dagen gjort så kroppen är ännu mera trött än vanligt. Båda lördag och söndag har jag vart nära att somna i bilen på vägen hem. Tur att det inte är jag som kört. Det skulle inte blivit bra det heller.


Inga kommentarer: