15 mars 2013

SKA OCH GÖRA S-MARKET OSÄKERT

Påpälsad med leggings, strumpbyxor, jeans och hoodie försöker jag slurpa i mig kaffe så jag kommer iväg till bussen nån gång. Nä men den går ju inte ännu så har inte så brått egentligen. Dock har jag så pass lite tid på mig att jag inte egentligen skulle ha tid att sitta här, men nu gör jag ju det ändå.

Eftersom det är fredag och lönedag, för en del, så är det storhandling @S-market som gäller idag. Kommer ta bussen in till mammas jobb nu sen får jag driva runt där lite tills hon slutar. Men det är lugnt för hon har så knasiga kollegor som gör att tiden går ganska snabbt :) Egentligen vet jag inte varför jag skriver det här för minuterna rusar iväg och ingen är intresserad av det här babblet ändå. Så. Hejdå. Eller nått.


Väldigt seriösa bilder. Eheh. Måste packa väskan färdigt nu och slänga ihop en fruktsallad jag kan smaska i mig på bussen. Lätt lunch idag osv. Stora frågan är: Äppel eller Hallon? Eller både och??

Inga kommentarer: