21 mars 2013

HJÄRNKAPACITETSSTILLESTÅND


Jo ni har sett den här bilden förut, dock i ett collage i typ fredags, och jo, jag vet att det ser ut som jag känner lukten av en kattfis. But who cares, jag tog den här bilden bara för att jag inte pallade ha ett bildlöst inlägg när jag ska berätta följande. Låter som det är världens nyhet, men oj va ni ska bli besvikna när ni läser vad jag har på mitt lilla hjärta ikväll.

Håller på knåpar ihop ett sånt där collage med bilder på vad jag önskar mig. Ni vet, sånt där som alla bloggare kör med. Det är inte så lätt ska ni veta. Man ska hitta liknande bilder på det man spanat in och checkat in på önskelistan, och så ska man få det där collaget någorlunda bra och synkat också. Inte är det lätt inte. Och ju mer jag letar efter bilder blir jag att tänka ''är det sånt här man ska önska sig när man fyller The big 20?'' Eller är det nu man ska önska sig sofistikerade vattenkokare, kaffebryggare och gjutjärnsgrytor och inte presentkort på klädbutiker, iphoneskal och stabilo pennor? Eller får man förbanna helt enkelt önska sig en rosa radiostyrd bil om man så vill? Eller sitter det nissar och ah-ar och hm-ar över att ''Jaha hon önskar sig roliga små skydd till sin telefon när hon fyller vuxet. Jaja.''

Nu blev det mycket Eller, men man bli ju att fundera lite. Fast egentligen borde man skjuta bort dom där tankarna och skriva helt seriöst att man önskar sig BARA lego i år. Jo siddu lego ska jag ha för nu, nu siddu ska den där hästgården med femtielva hästar jag fick när jag va liten bli klar. Det fattas staketbitar så det är viktigast. Och sadlar har det försvunnit massa också. Och dom där pyttepyttesmå ridredskapen är det nog knapert med också. Alla baslegobitar man kan ha så har jag så jag kan sälja, men lite vita och babyrosa bitar kan ni få bidra med för det är dom färgerna hästgården går i! Tack på förhand hörrni!

Inga kommentarer: