15 mars 2013

I WANNA KNOW IF YOU FEEL THE SAME

Håhå, det här har vart en lång dag för en som kraschar ner i trött-träsket vid 3 tiden. Tiden gick i alla fall ovanligt snabbt på mammas jobb idag. Eftersom utomstående inte får va med inne på avdelningarna så fick jag sitta i ett litet rum nere i entrén. Läste skvallertidningar och lyssnade på tAKiDA. Nice!
 När mamma hade jobbat klart for vi till S-market och handlade. Och där träffade vi hela halva släkten. Kusin Jeanette, morbror Bengt & Cicci, och mormor och morfar! Första gången jag såg morfar sen jag hälsade på honom på sjukhuset. Han såg riktigt pigg ut nu och precis som sig själv

Avslutningen på den här dagen och kvällen blev bastu, nyrostade nötter och smaskigt tropical te som jag sörplar lite på nu till tAKiDA i lurarna! Med andra ord ett riktigt bra slut. Och här får ni dagens Instagram bilder också som en sista finish!

1. Gottis morgonkaffe ur Dinos muggen! 2. Världens bästa Scott som fyllde 4år idag! 3. Buss-lunch.
4. Vårfeelings och premiär med glajjorna! 5. Yllesockorna-matcha-fint-ihop-med-stolen-upptäckt. 6. Dagens outfit, och premiär med mina baggyjeans!

Inga kommentarer: