18 mars 2013

NOVA


Det var en vintermapp det. Bara sjuttielva kvar då. Haha nejmen ett par mappar till +ett 100tals bilder på kameran till i alla fall. Är ju så underbart fint ute när solen skiner och snön gnistrar så har haft kameran med mig flera gånger när jag vart ute med Nova. Dock fryser händer till is dirr och den friska luften suger musten ur mig direkt, men när man kommer in sen och ser på alla fina soliga bilder så glömmer man nästan bort isbitsfingrarna och tröttheten :)

By the way, dom här bilderna jag lagt upp på Nova nu, jo jag vet att det är brus och sudd lite överallt men det är inte det lättaste att fota en hyperaktiv valp som leker med sin älsklingsleksak :) Och sen har jag märkt att hennes päls bli grymt konstig på bilder, och väldigt svår att redigera är den också. Kanske jag kommer fram till ett bra redigeringsknep snart. Eller är det nån som kan berätta för mig hur man redigerar rottis/flatcoat päls så den inte ser grå, blå eller dassig ut, eller på något annat vis så som den inte ska va?? haha

Inga kommentarer: