27 februari 2013

ONSDAG

Har egentligen inte så mycket att skriva, men tänkt hopp in en sväng och visa att jag lever i alla fall. Ingen förkylning har brutit ut ännu. Trodde igårkväll att jag skulle vakna med värsta flunsan idag, men icke sa nicke. Känns konstigt ikväll också. Av någon anledning blir symptomen värre mot kvällen, och sen nästa morgon är dom borta. Konstigt det där.

Nå, en bra grej med att jag inte blitt sjuk ännu är att jag kanske orkar gå på jakthippan på lördag då :) Fast dit kan jag nog gå fast jag har feber...Nej, slutpratat om sjukor och grejer nu. Ska fortsätta läsa vidare på nätet nu. Har ungefär sjuttielva flikar uppe med massa intressanta texter. Ni kan ju kolla den här solnedångsbilden jag tog med mobilen ikväll, medans jag försöker komma igenom alla flikar. Ska vi tumma på det?


Inga kommentarer: