20 februari 2013

PRETTY LITTLE THANG!


Fick äntligen hem min kamera idag!!!!!! Den har vart borta på lagning i 3 veckor så började bli lite orolig för vart den tagit vägen. Men nu är min allra käraste ägodel äntligen äntligen hemma igen! Joo, jag är suuperglad! :)

Vet inte om nån minns men jag skrev förut varför den måsta iväg på reparation. Sådär lagom till julen tyckte blixtröret att det var passligt att paja. Vid den tiden på året när allt är så mysigt och man vill ta massa bilder liksom. För före julen, och före jag skickade iväg kameran hade jag noll fotoinspiration. Kan nog ha och göra med årstiden, allt är vitt och solen är knappt framme osv. Nu dock så känner jag att jag vill fota massa! Om jag är piggare imorgon, och om solen tänker visa sig, ska kameran ut och rastas en sväng

Inga kommentarer: