15 februari 2013

OCH SÅ VAR DET FREDAG IGEN!

Jäklar vad den här fredagen har gått snabbt! Tyckte just klockan var 8 och frukost/kaffetime innan gymmet. Hursom har jag förutom att träna hunnit med att laga 3 plåtar knäckebröd, handlat lite extra grejer för helgen, och diskat lite. Mamma och Pappa for till Sverige imorrse så är ensam hemma med brorsan och hans polare den här helgen. Eller ja, tills imorgon kväll åtminstone. 

Sitter och lyssnar på gudomligt bra musik just nu och läser lite bloggar. Fast jag hörde just hur det rasade flera ton snö från taket så det här tyder på ett till träningspass innan maten. Tar nog hunden med mig ut, så hon får springa av sig lite. Tjillevippen!
random bild nu, men lite våriga bilder behövs nu när den här envisa snön aldrig försvinner!

6 kommentarer:

Anonym sa...

vad för musik? :>

Julia sa...

Sam Palladio & Clare Bowen-Fade Into You, bland annat :) min nya favorit! la just upp video och grejer till den!

Anonym sa...

Vad tycker du om Jimi Hendrix, Jefferson Airplane, The Beatles och George Harrison t.ex?

Julia sa...

Jag gillar all sorts musik egentligen(förutom hardstyle :p det tål jag inte!), ''gammal'' musik är riktigt nice att sitta och lyssna på, däribland The Beatles :) Bob Dylan, The Eagles och liknande :)

Vem är du förresten? :p

Anonym sa...

En anonym bloggläsare :>

Julia sa...

varför anonym? känner jag dig??