09 februari 2013

FREDAG & LÖRDAG

Före jag börjar fixa mig inför kvällens galej med tjejorna, tänkt jag skriva lite kort om gårdagen, och kanske lite ditt och datt om idag!

Fredag.
Både bror och mamma hemma och lediga så vi tog med oss Nova och gick en prommis, bland annat i skogen. Blåste som bara den så fiifaan sen när man kom ut till vägen och skulle gå i motvind! Hem och ta ut bröd ur ugnen. Mamma slängde ihop några limpor före vi gick. Fika, och sen for mamma och jag till sjukhuset och hälsade på morfar. Ha åkte in i torsdags för brusten blindtarm och blev opererad på kvällen sen. När vi var och hälsade på låg han på intensiven men han skulle bli flyttad till kirurgen idag. Bästaste morfar blev såå glad för allt besök han fick igår!

Efter god middag blev det en till liten prommis med vovven, och sen var det bastun för hela slanten!

Lördag/Idag.
Morgonpass på gymmet 1 h, plankan 2x2 minuter, och jobb är vad jag hunnit med hittills idag! Ska fräscha till och fixa upp mig lite nu innan Aina kommer och hämtar för för middag hos Ida & Erik följ av utekväll med tjejorna. Det ska skakas roompaaah ikväll! Kommer bli så awesome :)

Inga kommentarer: