19 februari 2013

YOU GOT TO KEEP YOURSELF TOGETHER

Är så jäkla trött och slut och orkeslös just nu. Orkar knappt med kvällsprommisarna med vovven mera. Minsta lilla uppförsbacke eller motvind och benen säger ifrån. Blir andfådd hur lätt som helst osv. Vet inte vad som hänt...Så jävla jobbigt för det är så mycket som får lida. Gymmet till exempel. De senaste 2 veckorna har jag känt kvällen före, eller på morgonen när jag ska till gymmet, att nää jag orkar inte. Eller ''usch jag ska till gymmet...'' Och så ska det ju inte va. I söndags när jag var på gymmet var det så jäkla jobbigt så jag nästa börja gråta. Till och med mamma märker att jag inte går lika hårt mera när vi är ute på promenad. 

Förutom att gymmet får lida, så märks det kanske att bloggen är ganska tyst. Och så kommer det nog vara ett tag nu. Ett enstaka inlägg här och där kanske. Som sagt, det är inte bara en sak som får lida av den här jäkla tröttheten. Mitt psyke, familjen, eftersom jag är jävligt lättirriterad just nu, hungern och motivationen får också lida just nu. Jag är inte sugen på nått i matväg just nu, men jag äter nog ändå. Idag har det mest gått ner grönsaker och frukt. Motivationen, ja den står på noll just nu. Vet inte vad jag ska göra på dagarna. Snart klättrar jag väggarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du borde gå till doktorn, det kan vara så enkelt som att du har järnbrist eller något annat...

Julia sa...

tror inte det är järnbrist då jag äter ganska mycket broccoli, brysselkål, spenat etc. Dock tror jag det är nån förkylning som ligger och lurar men aldrig bryter ut