13 februari 2013

EGENTLIGEN ÄR DET INGENTING

Ibland kan jag känna att det är dumt och konstigt att jag bor hemma fortfarande. Jag blir 20 om några månader så det känns som om man ''borde'' ha flyttat hemifrån för längesen. Sen är jag sån där som tänker alldeles för mycket på vad andra tycker, så jag tror folk tycker jag är töntig som bor hemma med mamma och pappa. Men sen kommer jag ju på att min bror bor här också. Och han är två år äldre. Inte tror jag han går runt och känner såhär. Men han bodde ju borta ett tag, sen flyttade han hem igen. Dock vet jag att han vill flytta hemifrån snart. Och det vill ju jag också såklart. Nån gång.

Det är ju inte bara att flytta sådär hux flux heller. En bra inkomst är ju en bra början så man till exempel skulle ha råd att betala hyra och sånt för en lägenhet varje månad. Inte så jättedyrt ska det ju va heller. Och i stan ska det helst inte ligga , för min del. Nu blev det mycket krav här haha!

Ju mer jag tänker på det så har jag egentligen inte så bråttom att flytta. Det är mest det där vad andra tycker om att man bor hemma hos mor och far vid 20-års ålder som gnager. Fast egentligen borde jag skita i det. Och så länge mamma och pappa inte börjar ge små hintar om att flytta, eller kastar ut en på backan, tror jag att jag stannar här i mitt flickrum ett tag till :)

 
Skulle bli så tomt utan bilder så slänger in lite gamla bilder som alla är tagna i eller utanför det här huset :) 
Det är jag och han där 2 år äldre storebrorsan som kramas på två av bilderna!

Inga kommentarer: