29 april 2013

SE UPP FÖR STORMEN! VILKEN STOOOOORM?

Kamera: Nikon D3100
Måndag måndag måndag...Det har verkligen varit en riktig måndag idag. Stormen har gjort att man inte kunnat göra något ute utan att flyga iväg till grannen stup i kvarten. Det va att göra med att man inte flög till butiken idag. Till på det låg inspirationen långt ner i tårna nånstans så inget vettigt har blivit gjort. Kokade i alla fall ihop en stor kastrull med somrig fisksoppa till middag! Både sej och lax, broccoli och blomkål och grejer. Mums! Mamma och jag var också ut på en blåsig tur i skogen med Nova. 

Nu snälla vädergudar ber jag att ni gör morgondagen jättesolig och vindstilla så mamma och jag kan fara ner till stugan och mysa imorgon! Jag kände sist vi var där att det gjorde gott för mig. Där kan man liksom slappna av till fullo. Så, massa sol och ingen blåst imorgon så blir jag jäääätteglad! Tack på förhand!

Inga kommentarer: