23 april 2013

DEMENT LIGHT ELLER VAD HETER DET?

Oj. Ojdå. Jag som hade tänkt skriva lite här igår var väldigt frånvarande från datorn hela dagen. Men det är ganska skönt egentligen, att inte va så beroende av datorn. Det ändra lite när man skaffade smartphone. Nu är man beroende av den istället. Hursomhelst så vart det så mycket igår så jag inte hann eller orkade skriva något här. Gårdagen började med uppstigning tidigt för att brumma iväg till labben och ta lite prover. Man kände sig lagom häftig när man inte hade ätit sen 17:00 dagen före. Blä för fasteprover. Dom tog i alla fall 6 rör blod från mig och jag for hem med blåmärke och en fet räkning. Resten av dagen rensade mamma och jag huset på grejer till loppisen.


Idag var det återigen tidig uppstigning och brum iväg till stan. Mamma och jag var till Mariehamns bokhandel eftersom dom hade bokrea såhär på bokens dag. Jag fyndade 5 böcker och mamma 2. Vi konstaterade att man aldrig kan ha för mycket böcker.

Inga kommentarer: