23 april 2013

I LÖÖÖÖVE BOOKS!


Lite otydlig bild men där är min hög med böcker. Hittade 4 böcker som jag hade på min Böcker-jag-vill-ha-lista. Sjukt nöjd tjej! Som synes är de 2 understa från samma serie. Beautiful Dead. Rekommenderar starkt, även fast det är ungdomsböcker. Jag har första boken, Jonas bok, och dom jag köpte idag är bok 3 & 4. Dom hade inte bok 2, Arizonas bok. Surt.

Nästa bok i högen är Bodil Sjöströms 'Route 66 går till Trollhättan.' Den var alltså med på min lista. Jag ljuger inte när jag drog högt efter andan när jag såg boken stå där på hyllan. Så glad! Det som drog mest med boken var att den till största delen utspelar sig på just Route 66, den där långa vägen mellan Chicago och Los Angeles. Det är en liten dröm att bila igenom USA så ja, ni förstår :)
 'Himlen börjar här' av Jandy Nelson är nästa bok. Också en bok från min lista. Sjukt glad när jag hittade den med. Sista boken, 'Jellicoe road' av Melina Marchetta var bara en random som jag hitta men den lät så spännande på baksidan så måsta ha den!

Ja alltså, jo jag gillar böcker. Nej förresten, jag ÄLSKAR böcker! Tack mormor, mamma och syster för att ni fört det intresset vidare! :) Nu har jag fler böcker du säkert vill läsa sen systeryster :) 
Man kan aldrig ha för mycket böcker!

Inga kommentarer: