03 april 2013

PÅSKEN SOM VARIT

Hallihallå! Det var en väldigt fullspäckad och intensiv påsk så därför har jag inte skrivit förens nu. På fredagen var det Esterfest i Lemland med gänget, på lördag påskmiddag här. Söndag dag var vi hos mormor och morfar hela dagen. Moster Gitta, Micke och Elin var hemma från Götene så var och träffade dom. Åt middag där också, bjuder mormor på köttsoppa måste man stanna kvar liksom ;) Var hem och svängde och sen for vi ner till Mellangårds till nästa släktingar. Där var huset fullt! Blev lite vin och ost sen var det skönt att fara hem och sova lite.

Hela måndagen var faktiskt lugn och jag var bara hemma, men jag tog mig inte tid att skriva i alla fall. Tror jag kollade på Ghost Adventures hela dagen haha! Hursom, här kommer lite bilder på påsken! Förutom från Esterfesten för dom ska jag lägga in i datorn från kameran nu!

Inga kommentarer: