29 december 2012

JULAFTON I BILDER!

Tänkte lägga upp de här bilderna igår men vips var det kväll, jag satt uppslukad av min bok, och senare blev det film osv med familjen. Men bättre sent än aldrig, här kommer lite bilder från vår jul! Juldagsbilderna kommer i ett annat inlägg, så blir det inte så mycket bilder i en hel lång raddiramsa.

Såhär såg varan gran uti år :) Körde på blått och silver denna gång
Milo leker på golvet efter lunch.
Fika
Och så lite ma också...
...och lite mera mat.
Min bror som ser lite onormal ut :)
Tomten var ju såklart förbi en sväng också!
När man är 6 månader kan man få såhär stora paket med :)

Och i det stoora paketet var en Bobby car från Milos guffar
Den här bilden får avsluta julaftonen. Felicia och Sarah i tomtens famn :)
Bilderna är lite suddig, färgerna är konstiga osv, men det beror på att jag inte kunna fota med blixt. Såhär lagom till jul pajade blixten på min kära lilla sytemis. Blir att leta upp garantin nu och få den lagad!

Inga kommentarer: