18 december 2012

DET ÄR OLIDLIGT NÄRA NU!

Blir nästan förfärad när jag kollar bloggen och upptäcker att jag inte bloggat på 5 dagar. Jag antar att bloggandet blir bättre när jul och nyår är över. Det är liksom fullt upp just nu och bloggen hinns inte riktigt med. Julklappar, papper och snören, julmat, godis, julgran, julgransbollar och glitter är allt som existerar i hjärnan just nu. Har 8 julklappar kvar att slå in, och en av dom är jag på slutspurten med att på klart tillverkad. 

Förutom att stöka inför julen så har jag fått min efterlängtade klänning från H&M idag(ska ha den på julafton), och tillsammans med H&M paketet damp det ner ett paket med en lika efterlängtad t-shirt, ända från USA. Glad! Och imorgon, torsdag eller fredag hoppas jag att ett till paket kommer. Gör det inte det blir det kris med en av julklapparna. Men dom lovade att det skulle hinna fram innan jul så jag hoppas dom håller vad dom lovar!


Medans ni kikar den här bilden på Felicia och tomten från förra året, så ska jag krypa ner i min sköna säng och sova lite innan det är dags att kravla sig ur igen och fortsätta med allt julstök. Usch vad jag älskar den här tiden på året! :)

Inga kommentarer: