08 december 2012

IF YOU CAN'T OUTPLAY THEM, OUTWORK THEM

Ojoj va konstiga de här två senaste veckorna ha varit. Mest för att brorsan va ledig torsdag-söndag förra veckan, och den här veckan var det med massa ledigt för alla. Julbord i torsdags, födelsedagskaffe för Ken igår, jobba lite idag(egentligen utekväll med syster och några till men jag bestämde att jag inte hade råd.) Imorgon är det julfika hos Jonna och Kigge :) Det ska bli riktigt mysigt!

Känner mig lite upphängd och nedsläppt just nu. Lite allmänt trött bara kanske. Gjorde en lista på telefonen vad jag skulle få gjort idag och jag tror jag ligger ganska bra till. Kan hända att det är några grejer kvar. Som att betala räkningar. För det är ju såå kul!! Inte. Tänker i alla fall ta tag i två av de andra punkterna på samma gång, och redigera lite bilder medans jag väntar på att ärtsoppan ska bli klar. Toodles

Inga kommentarer: