29 december 2012

ÄLSKA FÖR LIVET!/STRANGE BEDFELLOWS

Ett ödesdigert oväder försätter en hel stad i kaos...En flicka är instängd i en grotta...Två fiender är strandsatta i en bil vid ett stup...

  At tt Sean skulle tillbringa sina sista timmar instängd i en bil med Miss Mercer, sin tonårssons bitska kurator, hade han aldrig kunnat drömma om, än mindre att han skulle njuta av det! Men medan ovädret rasade utanför steg temperaturen i bilen när Sean och Cassandra gav sig hän åt oväntade och hämningslösa begär. Frågan var om de skulle kunna ta konsekvenserna av sin passion-om de nu blev räddade?

Har vart dåligt med läsningen på senaste och ligger verkligen efter i bokhyllan. Fick en bok i julklapp av broder Jocke(Konsten att vara kvinna av Caitlin Moran. Ska bli awesome att läsa den!), och eftersom jag har en speciell ordning på böckerna jag ska läsa(de som ser bäst ut sparar jag till sist osv)så vill jag komma förbi dom här andra böckerna nu så jag får läsa lite Caitlin Moran, Dave Pelzer och Dan Brown.

Inga kommentarer: