31 augusti 2013

NOW I'M FLOATING LIKE A BUTTERFLY


Till en början såg den här dagen ut att bli en lam lördag med massa hallonte och dåliga tv-program. Men sen hux flux blev det stugan! Det börja dock regna och åska när vi satt där så blev inte så mycket gjort. Lite korsord och sådär. For hem och åt middag själv sen och efter jag ätit passade jag på att gå ut och gå medans det inte regnade. Blev en rask 40 minuters promenad så jag är nöjd :) Hann sitta ner kanske 20 minuter innan det börja ösregna igen så det var tur jag gick när jag gick!

Nu blir det lördagsmys resten av kvällen, vad nu det innebär den här lördagen återstår att se. Ska i alla fall fangirla lite mera åt en sak som hände just När ens idoler gillar, följer, svarar eller delar grejer du skrivit fladdrar det i hjärtat lite extra mycket. Så är det bara.

Inga kommentarer: