25 augusti 2013

I DON'T WANNA BE SOMEONE WHO WALKS AWAY SO EASILY


Dagens humör: Ganska bra, förutom att magen krånglar och bråkar i vanlig ordning.
Dagens frisyr: Hästsvans(se bilderna)
Dagens smink: Inget smink.
Dagens klädsel: Svarta treggings, min nya bas tisha från H&M, sockor, underkläder

Dagens händelse: Syster och barnen kommer hit idag :')
Dagens planer: Umgås med la familia!
Dagens vill ha: Oktober!
Dagens drog: Musik.
Dagens finaste: Tyler Wards röst :')
Dagens bästaste: Att jag får träffa 2 av mina 5 syskonbarn idag.
Dagens måste: man måste ingenting här i världen.
Dagens mat : Blir pasta&skinksallad till middag idag :)

Dagens roligaste: Tyler Wards video till Want U Back!
Dagens dummaste: Magen som bråkar :/
Dagens köp: Inget idag. Det är ju söndag så Boden är stängd.
Dagens kärlek: Alla Tyler Wards covers!
dagens cooling: Ingen speciell? ganska konstig fråga egentligen haha.
dagens heting: Tyler Ward.
dagens cutilicious: Tee Tees leende ;)
dagens snyggaste: Tee Tee.
dagens vackraste: Zooey Deschanels ögon. Lite avundsjuk faktiskt, även fast jag gillar min ögonfärg och så.
dagens mys: Vaknade 06:00 imorrse och var vrålhungrig och efter det låg jag i sängen och drog mig läääänge. Det var mys :)
Dagens sämsta: Får väl säga magen igen då.
Dagens saknad: Vinter och Julen helt plötsligt!
Dagens låt : I won't give up.
Dagens ord/mening:
En del föds med bestämda kliv, andra med myrsteg.

Inga kommentarer: