02 augusti 2013

JULI 2013

I Juli: 

Nallade jag av de första jordgubbarna i landet!

Satt på ett berg på Tommosholm och metade.

Plockade en somrig bukett till farmor och farfars grav.

Var barnvakt åt 3 små filurer!

Skaffade mig en ny favoritförfattare!

Badade på stugan med syskonbarnen.

En sen kväll gick jag en mysig kvällspromenad.

Bjussade mamma och pappa på äppelpaj med gammaldags vaniljglass.

En kväll/natt drack jag öl och whiskey och spelade maja med en del av släkten och lite nya vänner. Mysig kväll!

Och en annan kväll drack jag vin och åt ostbricka för att fira fasters sambo som fyllde år.

Har dessutom frusit ihjäl på en Hoffmaestro konsert.

Ätit middag på Arken Garden...

...med bland annat dom här.

Sett Stiftelsen live. Helt magiskt!

Samma kväll som jag såg Stiftelsen testade jag Stallhagen blueberry ale. Riktigt god!

Besökte vikingamarknaden med mor & far, åt på ölknarren.

Övernattade på stugan när storebror med familj campade där!

Inga kommentarer: