27 augusti 2013

DET GÄLLER ATT TA VARA PÅ DE SISTA DAGARNA AV SOMMAREN


Idag efter att jag tollat på här hemma och donat så tog jag nya kaffemuggen i ena handen och boken i andra och gick och satte mig på ett soligt berg här precis bredvid. Vart riktigt varmt där ett tag! På tal o muggen så fyndade jag den igår på stan! Har länge letat efter en bra kaffemugg men bara hittat i fula färger och mönster, och inte alls i sån design jag velat ha. Egentligen var jag ute efter en termosmugg men hittade bara konstiga såna. Är sjukt nöjd med inköpet i alla fall och gillar färgen och mönstret på muggen skarpt! Designen är Sagaform :)


Och det här hände ikväll! Fick äntligen min gunga monterad så nu har jag en perfekt plats att sitta och mysa på med mina böcker! Håller dock med min kusin att ett litet bord bredvid att lägga ifrån mig saker på skulle göra det hela ännu bättre! Måste fara på loppis och införskaffa ett sånt nu :)

Inga kommentarer: