01 juli 2013

JULI

30.6.2013
Kamera: Nikon D3100
Tjoohoo och god kväll från en sommarhög övertrött Julia! Idag var ingen vanlig dag för från och med idag har jag semester 4 veckor! Min chef ringde för 2 veckor sen och sa att jag kunna va ledig hela Juli. Najs :)
Och när man har sin första semesterdag, och jobbat hela helgen före så är det ganska OK att ha lite sovmorgon och sådär. Och måndagar är ju som sagt inte så värst spännande.

Även fast jag hade lite sovmorgon imorrse är jag sjukt trött nu. Har svidat om till pyjamas, satt Top Model på inspelning, borstat tänderna och smörskat ansiktet klart inför natten. Tror faktiskt jag tänker krypa under täcket nu redan, även fast klockan är bara barnet. Dock lär jag väl vakna i ottan imorgon stället, men det är väl smällar man får ta. Lika bra att försök sig på det där med att sova nu när man känner att det skulle gå. Brukar va trött vid den här tiden på kvällarna men sen går det över och så somnar man inte förens efter 12 nån gång. Jobbigt sånt där. Godnatt på er!

Inga kommentarer: