22 juli 2013

BABBEL SOM INGEN FÖRSTÅR


Sitter uppkrupen i sängen under min mysiga USA-filt med lite musik i bakgrunden och funderar. Funderar på att jag egentligen borde lägga mig ner och sova, men det är som om nått tar emot. Och jag kan direkt inte påstå att jag inte vet vad det är som tar emot, för det vet jag :) Skulle jag lägga mig ner och försöka sova vet jag ändå att tankarna skulle snurra hit och dit och det skulle ta sjuttielva år innan John Blund tog över. 

Mer än så vet jag inte riktigt om jag kan säga eller skriva. Egentligen vet jag inte varför jag skriver överhuvudtaget. Ingen fattar ändå nått haha. Det är knappt så jag själv fattar, samtidigt som jag fattar. Ser ni? Det här är ju förvirrande för mig att både skriva och läsa med. Bäst jag slutar nu. Grattis till dig som faktiskt läste allt och inte tycker jag är en babblande pallervant!

Inga kommentarer: