26 juli 2013

VI SKA TA DET I LAND, VI SKA FÅ DOM ATT HOPPA


Tänkte skriva lite igår innan jag for iväg på spelningen(och lägga upp bilden ovan på en supertaggad Julia), men det fanns liksom inte tid till det sen. Därför kom det ett inlägg sent inatt/tidigt imorrse. Var svårt att sova efter en sån grym kväll! Och det var ju inte nog med spelningen heller, före det när vi fika på stan gick Stiftelsen precis förbi bordet! Hjärtat började banka i bröstet och jag blev helt mållös. Galet.

Kvällens första överraskning var dock när vi skulle äta middag på Arken garden. Då fick jag Rockoff biljetten och middagen betald som försenad present av faster Gunilla & Stefan :) Jag har snälla fastrar med respektive jag! Så ja, man kan säga att gårdagen levererade. Den här känslan kan jag leva länge på!

Inga kommentarer: