28 september 2009

Springåthelvetebyxor

Springåthelvetebyxor is the shiit! Jag älskar det! Bästa byxorna ever! Det är så skönt att bara dra på sig ett par riktigt stora och bara sitta och mysa.Jag försår inte människor som jämt har jeans. Jeans kan väl vara skönt det med men springåthelvetebyxor tar nog priset i alla fall. Jag har fler sådana än vad jag har jeans.Okej den kanske ser lite lumpigt ut att ha springåthelvetebyxor men man ska ju välja kläder efter bekvämlighet och inte snygghet. Så springåthelvetebyxor och en stor munk jacka är mycket skönare än jeans och någon random tröja.

haha, jag har umgåtts för mycket med min äldsta bror nu. Springåthelvetebyxor är mjukis byxor enligt Thomas. Och såklart hakar man på trenden och kallar mjukis byxor för springåthelvetebyxor. Jag menar, det är ju inte Jocke vi snackar om som är häftig enligt Ida och mig, men Thomas ligger nog inte långt efter.
Nu ska jag fortsätta kika idol sen film kanske.
And remember, springåthelvetebyxor is the shiit!

Inga kommentarer: