24 september 2009

Jag kom inte på något namn idag

Tredje gången gillt heter det ju. Idag var det tredje gången det spelade samma låt i våra bästa år, på samma restaurang också. Det är olika par som varit på restaurangen när det spelat låten med. Haha ganska skrattretande men låten är bra och serien är såklart bra även fast det upprepar en låten.
Det är Rolling Stones, Streets of love som de spelat. Lyssna på den på youtube eller något, den är riktigt bra för att vara Rolling Stones. Jag är liksom inget Rolling Stones fan.
Här är länken http://www.youtube.com/watch?v=XtqJ1tLTto0
Och gissa vad? Låten har jag haft på hjärnan hela dagen idag. Tur att det var en bra låt i alla fall och inte en .. Carola låt eller något. Ofta det skulle spela en Carola låt i våra bästa år? nej.. haha

Det blev att baka idag med. Inte scones men Engelska Nöt- och chokladkakor. Det var roligt att laga för det fanns så mycket att förbereda och sen var man igång hela dagen. Fullt upp med att springa mellan köksbordet och matberedaren, diskbänken och köksbänken. Sen också köksbordet och ugnen när jag lagade andra plåten och på samma gång måsta hålla koll på den plåten som var i ugnen och sen ta ut den.
Men bra vart det till slut och jag fick godkänt av Ida :)

Ska också passa på att Gratta min brorsdotter Sarah som fyllde hela sju år idag. Redan stor flicka! Det var ju inte alls längesen du var en liten knodd och vi var och hälsade på dig på BB. Det var inte heller längesen som du började prata juh! Du får dina presenter imorgon när du kommer hit :) Då blir det att vara barnvakt åt tre små sötsaker. Puss på det!

Inga kommentarer: