21 september 2009

Hejhopp!


Det här är min nya blogg. Min gamla blogg har jag haft i ett år men jag lämnar den inte bakom mig helt och hållet. Jag kommer att ha den kvar eftersom jag vill ha möjligheten att läsa mina gamla inlägg och minnas alla stunder jag skrivit om. Här är länken till gamla blogg http://blogg.alandstidningen.ax/Julruss/
Så ni som läser den här bloggen nu, och som läst min gamla blogg behöver inte fundera över varför jag skrev på gamla bloggen att jag inte skulle sluta med den. Att jag hade skrivit i ett gammalt inlägg att jag har haft svårt att hålla kvar mina bloggar jag haft tidigare.
Det här är i princip fortsättning på gamla bloggen, inte en ny. Jag ville bara förnya mig lite. En annan orsak var att man inte kunde byta namn på Ålands tidningens blogg.
Tillsvidare heter jag Julia Österlund här men med tiden kanske jag kommer på ett annat namn.

puss och kram skumbanan!
Julia

1 kommentar:

aprilbarn sa...

kul att förnya sej ibland...fina bilder...