29 september 2009

Från motion till film med Sandra Bullock

Det är konstigt hur bra det känns när man har tränat. Man känner sig så glad efteråt. Det gillar vi! Jag cyklade åtta kilometer på motionscykeln idag, det tog 20 minuter. Efter det tog jag en dusch följt av en ansiktsmask gjort på havregryn, vatten och honung. Den funkar himla bra för alla rodnader man har i facet försvinner helt.Det gillar vi också! Det var lite kvar av ansiktsmasken så jag kanske fixar en i helgen med, vem vet?

Ikväll händer det nog inte så mycket. Kanske kryper ner i fåtöljen med The Bridges Of Madison County som kompanjon. Älskar boken och älskar filmen! Måste vara för att Meryl Streep spelar huvudrollen.
Annars kanske jag ser på en film ikväll? Får hoppas på att det är tyst i huset så jag kanske, men en liten möjlighet, får höra vad det säger i filmen. Nu till frågan, vilken film ska jag se?
Har ingen nerladdad som jag vill se just nu så får hitta en bra på tankafett att ladda ner. Hm, ska nog ladda ner The Proposal men Sandra Bullock. Hoppas på att få mig ett gott skratt ikväll.

Nu ska jag gå och värma min Hummer-och räksoppa. Mums!

Inga kommentarer: