27 september 2009

payback

Nej jag vet, jag gillar inte min riktiga hårfärg heller men jag färgar det ju en annan färg då istället. Jag färgar det faktist inte blont så alla ska tro att jag är korkad, men du har ju blond som naturlig hårfärg. Vet du vad? du kan färga ditt någon annan färg så behöver inte alla kalla dig blond! Även fast din blondhet skulle lysa igenom om du färgade ditt hår en annan färg, så skulle det i alla fall tona ner det en aning.
Men det är ju ditt eget val, så om du inte färgar det får du leva med att alla kallar dig BLOND.
Nog om det....

Idag var vi på kalas till Jomala. Vi skjutsade hem Sarah, Sabina och Scott sen blev det kalas där eftersom Sarah fyllde i torsdags. Jag åt dock ingenting eftersom jag godis strejkar. Har gjort det i snart tre månader nu.
Förra året godis strejka jag i sex månader och i år ska jag försöka med ett år med undantag för julen.
Så i Juli nästa år har jag godis strejka i ett år. Good for me!
Nu blir det att ladda ner bättre version av Änglar och demoner, bränna den senare och så kanske jag kollar på den ikväll. Om jag inte kollar på cityakuten istället, den som lever får se.

Inga kommentarer: