25 september 2009

Finnar

Det vackra med tonåren måste väl ändå vara finnar, fet hy och fett hår? eeh?.. Nej ibland är det faktist jobbigt att vara tonåring. Tur är väl det att jag inte har fett hår mera eller fet hy.
Men de där nedrans finnarna. Vanligtvis har jag aldrig finnar, bara en åt gången när de bestämmer sig för att komma. Just nu har jag en nästan mitt på näsan och jag känner riktigt hur snygg den är. Nej den är sjuk och bara i vägen. Massa smink bara så syns den inte, får vi hoppas.

Nu är det idol efter babymatning och nattning. Sarah, Sabina och Scott är här och jag var den som fick vara med Scott. Fine with me för han är grymt söt och bara bebisen. Scott är sex månader, Sarah är sju år och Sabina är fyra år. Mja så jag gav Scott välling ikväll sen nattade jag han medans mamma och Sarah var iväg och hämtade Thomas till Knutnäs. Sabina var här hemma med oss för hon är förkyld och har feber så. Tyst och mysigt var det här.
Nu ska jag fortsätta kolla på idol och snacka med brorsorna, det två som är hemma i alla fall.
Jocke och Thomas :)

Inga kommentarer: