25 oktober 2013

KÄRA TOMTEN...

Även fast man börjar bli så gammal så man inte får så många julklappar mera, så kan jag inte hjälpa att skriva en önskelista till lilla tomten varje år. Inte på samma sätt som när man var liten dock. Då satt vi upp önskelistorna på fönstret så tomten kunna läsa dom och verkligen få med allt man önskade. Det jobbiga för tomtefar med min önskelista var nog dock att den oftast innehöll ett 30 tal grejer. Eheh. 

Som vanligt börjar jag klura på önskelistan flera månader före jul. Och det här är vad jag kommit fram till i år!

Böcker
Vitt smyckesträd från fyndet
Kokboken "Mat att äta minst en gång i livet"
Berlocker till mitt berlockarmband(silver)
Muminmuggar
Fotoramar i alla möjliga former och färger
Pengar till kameratillbehör
Böcker om fotografering
Presentkort på H&M
Smycken med drömfångare
Muffinsplåt
Grönsaksmandolin
Julienneskärare
Bak-och ugnsformar i silikon

Några grejer har det kommit till nu på senaste, som de 5 sista grejerna på listan. Antar att jag kommer komma på fler grejer innan julen är här, men det tar vi då ;)

Inga kommentarer: