28 oktober 2013

I WILL GUARD YOU NOW AND THE REST OF MY LIFE


Halloj! Sitter och fryser som en liten gris under min filt. Huu vad kallt det blev efter duschen! Hoppade liksom in i den för att få varmt, men det faila ju i alla fall.

Har vart ut på vift hela dagen idag jag. Gått på stan själv och handlar lite smågrejer. Hann med Presenter & Sånt, Kappahl, Dillen, M-hamns bokhandel, Fyndet och Ehns innan jag gick till brorsans lägenhet. Hängde där tills mamma sluta jobba och sen for vi en sväng via Städsystems och Gita Salongen innan vi for hemåt. Anledningen till att jag var till stan idag var för att det börja eka tomt på en del grejer i pysselskåpet. Har inte kunnat laga julkort på allvar ännu så måsta ju åtgärda det! Så nu har jag nya färgade papper och glitterlim bland annat. Hittade även lite grejer som ska bli delar till 3 stycken julklappar. Iiiih för julen alltså!!!

Inga kommentarer: