25 oktober 2013

FREDAGKVÄLL

arkivbild
Godkväll! Sitter framför datorn för försa gången på ett par veckor. Känn skumt. Allt går ju så bra att fixa via mobilen liksom. Använder mest datorn när jag kollar på film/serier när jag går och lägger mig. Men nu sitter jag här och funderar på allt och inget. Mamma är på middag på Stallhagen, pappa for till sin syster en sväng, och jag och brorsan sitter i våra rum och ugglar. Mailen är kollad, lite bloggar är lästa, inte så mycket kvar nu. Har röstat på en grej på H&Ms hemsida, skickar iväg ett mail till dom, och nu ska jag kolla deras nyheter lite. Hehe. Blink blink.

Funderar på vilken dag jag ska orkar rensa min garderob ordentligt och liksom pröva alla plagg och se vilka som får stanna och vilka som är loppismaterial. Oftast när man går igenom garderoben kollar man ju bara på plaggen men jag har kommit på att det vore smartast att pröva dom också för en del kanske inte sitter bra mera. Jag vet att jag fortfarande har kvar plagg som är för stora men en del grejer är svåra att göra sig av med. Men det är ett måste just nu om jag ska få in mina Ullared kläder i garderoben. 

Men det där får nog vänta till helgen, för då har jag inget planerat. Än. Nu ska jag kolla H&M en snabbis och se om dom har nått nytt och läckert! Ja det kanske verkar lite konstigt att jag inte är mättad på shopping sen dagarna i Ullared förra veckan men helt ärligt så köpte jag aldrig byxor där, det jag behövde mest, och anledningen är för att dom bara hade fel sort, stora storlekar, utsvängda ben, eller andra underliga mojänger. Jag vill helst ha treggings eller smala jeans. Och det hade dom inte. Bättre lycka nästa år kanske. Men så länge kan jag inte vänta ju! Har bara 3 par byxor som sitter bra just nu så H&M kanske kan hjälpa mig. Dock känns det faktiskt lite sådär att shoppa kläder veckan efter man vart på en shoppingtripp, men så är det ibland. Vet inte hur nöjd plånboken kommer bli bara...

Inga kommentarer: