13 oktober 2013

AT THE END OF THE WEEK


Bjuder på 3 bilder från höstpromenad igårkväll eftersom, ja jag inte har andra bilder just nu helt enkelt och vill inte göra ett bildlöst inlägg just nu hihu. Så nu vet ni det. Random osv.

Egentligen har jag inget speciellt att skriva. Måndag imorgon igen och mamma har semester nu när vi ska till Ullared på torsdag och allt. Imorgon blir det fix här hemma och tisdag blir det nog stan en sväng. Ska fixa mitt abonnemang, växla pengar, handla lite snacks man kan ha med i väskan på bussresan och sådär. Men det är ju om 2 dagar först det. Nu tänker jag gå och ha soffmys resten av den här söndagen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Julia,

Härliga bilder! Skönt med frisk luft på hösten ibland. Undrar hur du har fått dom ikryssbara rutorna vid reaktioner under varje inlägg? Är det någon speciell kod? Jag försöker få till mitt men har inte lyckats än.

Kram Therese

Julia sa...

Hej Therese!
Tack så mycket! :) ja det är härligt nu på hösten!

De ikryssbara rutorna fixar du genom att gå in på layout och däri stora rutan som det står ''Blogginlägg'' ska det stå ''Redigera'' i högra hörnet. Trycker du där kommer det upp en ruta och en bit ner ser du att det står ''Reaktioner.'' Nu är det bara att kryssa i den rutan och lägga till egna ''namn'' på dina ''reaktionsrutor'' ! :)