30 oktober 2013

CLEANING OUT THE CLOSET


Efter mycket om och men och mycket klädombyten så är garderoben rensad nu! Känns skönt. Så nu får bland annat nya favo tröjan från Ullared(bilden) och one piecen rum i garderoben! Några plagg kom det bort, och några blev slängda. Bland annat 7 par håliga strumpor, 8 bhar, 7 par trosor och 2 håliga leggings. Varför jag sparat på både håliga strumpor och leggins kan jag inte svara på. 

Nu när garderoben är urplockad kan man kolla lite närmare vad för plagg det börjar sina om. Till exempel är byxhögen skrattretande liten. Och nu när jag slängt leggings har jag "bara" 3 par såna där tunna kvar + termoleggingsen jag köpte på Ullared. Kanske man skulle svänga förbi H&M imorgon när man ändå har vägarna förbi och köpa lite leggings. Det skulle inte skada tror jag, inte ens i plånboken.

Inga kommentarer: