16 september 2013

WE KNEW THIS DAY WOULD COME


Tjolahopp och glad liten måndag! Hade tänkt hoppa in här och skriva några rader igår men när jag kom hem 20:30 var jag sjukt trött och redo för soffan och serier. På dagen var jag på mitt allra första jobb och på kvällen var det vanliga jobbet som kallade. Fotojobbet var att fota Pauliina Turakka Purhonens utställning Ex Paradiso i Kastelholms slott. Var riktigt kul och tror jag är nöjd med bilderna :) Nu väntar lite bearbetning av dom bara. Det är det som brukar bra ta lite tid.

Just nu sitter jag med musik i lurarna och går igenom bilderna fram och tillbaka. Ska börja fixa med dom nu. Det var 3 bilder som skulle till en tävling och behövde vara klara senast 19.9 så ska börja med dom bilderna nu så Pauliina får iväg dom till tävlingen :)

Inga kommentarer: