21 september 2013

SKÖRDEFESTEN DAG 1

Jaha, då har dag 1 av skördefesten redan gått av stapeln. Vi besökte bara Bolstaholm ikväll, men det är ju inte så bara det heller :) Tycker det är så mysigt där och grejer finns det att se bara man vill. Det har blivit lite av ett måste att fara dit åtminstone en av skördedagarna. 


Vi fick med oss ett surdegsbröd, en limpa, 2 kaggar äppeljuice, ett halsband till mig, en flaska marinad och en squash! :) Inte illa pinkat för att vara första kvällen!


Det blev att äta middag där, mor och far och jag :) Mor och far tog Bolstaholmsburgare och jag tog gröna burgaren, alltså den med grönsaksbiff. Och jo, det är en burgare utan bröd ni skymtar. Vill man inte ha bröd så vill man inte och jag tycker det är grymt att man faktiskt får välja utan! God är den där gröna burgaren i alla fall, och Bolstaholmsburgaren med för den delen så dom kan man starkt rekommendera :)

Nu ska jag slå igång en film och mysa ner mig längre under täcket. Imorgon väntar en till dag av skördefestligheter och lite pigg ska man väl vara då också. Imorgon blir det utanför Getas gränser dessutom!

Inga kommentarer: