19 september 2013

DAGEN EFTER KVÄLLEN INNAN...FULLMÅNE

Känner mig mer död än en zombie idag. Det var liksom fullmåne nu senaste natt och vi går inte riktigt hand i hand vi båda. Lyckades i alla fall somna till slut med usch vad ögonen är grusiga och huvudet tungt just nu...

Men dom två sakerna måste ignoreras idag för just nu sitter jag och jobbar med bilderna från utställningen jag var och fotade i söndags. Man vill ju inte att kunden ska vänta alltför länge. Sen är det lite samtal som ska ringas, räkning som ska skickas och sen är allt klappart och klart! Vet dock inte vad jag ska skriva på räkningen riktigt. Som den amatörfotograf jag är känner jag mig lite lost i just det ämnet. Man vill ju inte ta för mycket så kunden ska tycka ''oj vad dyr hon va'' men inte heller för lite så dom tänker ''oj det var väldigt billigt.'' Så något mitt emellan ska det alltså va. Och det är inte lätt att komma på vad just det där mitt emellan är.

Inga kommentarer: