02 december 2013

MORNING HAS BROKEN


Godmorgon! Har vart vaken ett tag redan i och för sig. Sen 04:00 för att vara exakt, även fast jag slumrat till lite till och från sen dess. Sitter i mitt iskalla rum och försöker vakna på riktigt riktigt. Man är ju inte direkt pigg och alert den här tiden när man envisas med att vakna sådär tidigt. 

Ska kolla läget på kontot nu och sen blir det att fixa mig färdig så jag kan bussa till stan om 1 timme. Ska handla lite julklappar tänkt jag och så. Har några stycken kvar som ska fixas och det vore grymt om man hade alla klara typ den här veckan så man kan relaxa på den fronten fram till jul! Man har ju så mycket annat att tänka på ändå. Som nu till exempel så tänker jag på kaffe. Namnam! Måste gå och koka lite sånt också så jag har något varmt och gott att njuta av på bussen :)

Inga kommentarer: