04 december 2013

GÖR ETT NYTT FÖRSÖK


Godmorgon! Eftersom det inte blev stan i alla fall i måndags tänker jag göra ett nytt försök idag ;) Och idag ska jag fara även fast jag fryser som en gris och har migrän. Sjukt sugen på julklappsshopping nu alltså, och så vill jag gå och glo på allt fint julpynt de har i butikerna :D Funderar på att köpa en till ljusslinga till rummet. Har en liten plan på hur det ska pyntas i år. Nice!

Sticker iväg med 11ans buss och sen ska jag gå och strosa i stan tills mamma slutar jobba 15:30. Eller ja, det kan ju bli lite långtråkigt så tar två viktiga grejer med; Boken, så jag kan sätt mig på nått mysigt café och slå ihjäl några timmar. Nyckeln till brorsans lägenhet, så jag kan gå dit i värsta fall :) Bra det där med en bror som bor i stan och att man har extra nyckel dit ;)

Inga kommentarer: