03 december 2013

DRESSED FOR SUCCESS


ursäkta kass bildkvalité på svartvita bilder och för skitig spegel haha

Fick hem 2 klänningar från H&M igår och tanken var att jag skulle välja en som jag kan ha på julafton men ja, vi kan säga att det faila lite...Vart såklart kär i båda! Så det blir nog att behålla båda, men nu har jag ju sjuk beslutsångest vilken jag ska ha på julen sen. Vit eller blå? Tror den blåa skulle bli extra fin med ett rött midjebälte, ni vet ett sånt där i lack typ :) Men vita klänningen är ju också fin...Dock är det lite riskabelt med vit klänning med tanke på maten och drycken under kvällen. Glögg dricker jag inte så såna fläckar behöver jag inte oroa mig för, men det finns ju så mycket annat man kan klotta. Sill, sikröra, och allt annat som kan lämna fina fettfläckar efter sig till exempel.

Har ju ett par veckor på mig att fundera ännu, och det är väl tur det. Ska försöka hitta ett rött bälte också så kanske funderingarna går lite bättre. Återkommer nog när jag har, eller inte har, bestämt mig ;)

Inga kommentarer: